loading...
کپسول خرید
امین بازدید : 109 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

ایردراپ چیست آیا تابحال از خود س askedال کرده اید ، چگونه می توانم از طریق کسب درآمد از ایردراپ درآمد کسب کنم؟ تو تنها نیستی. هزاران نفر در سراسر جهان همین را متعجب کرده اند. در نتیجه ، این دهانه های هوایی رایگان در ده ها وب سایت airdrop تبلیغ می شوند ، آیا می توانید درآمد پایدار ایردراپ برای کار در خانه ایجاد کنید؟

ما در مورد کمی پول اضافی صحبت نمی کنیم. نه ، ما در حال بحث در مورد امکان کسب درآمد با قطره های هوا هستیم.

از قبل با چندین روش مختلف می توانید با بیت کوین درآمد کسب کنید. هدایای رایگان موسوم به airdrops در رمزنگاری دسته بندی متفاوتی است.

اکنون که ما را پیدا کردید ، بیایید راه های استفاده از این قطب های پول توکن را بیان کنیم و شروع کنیم!
ایردراپ خود را در ایردراپ لیست کنید
1. با جمع آوری همه آنها با قطره های هوایی درآمد کسب کنید

Gotta catch all! به اندازه کافی آسان است؟ اشتباه! چندین وب سایت ایردراپ در آنجا وجود دارد ارز دیجیتال رایگان که به تبلیغ قطرات هوایی جعلی ، مشکوک یا کلاهبرداری می پردازند. مراقب باشید که به کدام سایت ها مراجعه می کنید تا درآمد خود را با استفاده از قطره های هوایی شروع کنید. شما نمی خواهید نشانه های گرانبهایی را که جمع آوری کرده اید از دست دهید.

در ایردراپ ، ما هر پروژه را برای شما تأیید می کنیم. از این طریق نگران نباشید که به چه افرادی می توانید در صنعت بلاکچین اعتماد کنید ، ما همه کارها را برای شما انجام می دهیم. ما را اشتباه نگیرید ، شما هنوز هم باید کمی کار انجام دهید ، اما به دلیل یافتن پول آنلاین رایگان با این بخشهای توزیع ، این کار بسیار نزدیک است.

تمام هدایای رایگان سکه تأیید شده را با راهنماهای گام به گام واضح در مورد چگونگی پیوستن به مجانی های توکن در وب سایت ما پیدا کنید.
2. با استفاده از قطره های مرجع درآمد کسب کنید

یکی از بهترین استراتژی های رشد برای شرکت های نوپا ایجاد سیستم های ارجاع است. اگر پاداش آن را دریافت کنند ، مردم بسیار مایلند دوستان و خانواده خود را به محصولی که دوست دارند دعوت کنند.

ارجاع افراد به قطب های هوایی اولین راهی بود که Airdrop Alert برای کسب درآمد شروع کرد. اول از همه ما بیت کوین کسب نکردیم ، اما در عین حال توکن هایی را جمع آوری کردیم که بعداً ارزشمند شدند. ما در واقع 4 نکته در انتظار شما هستیم که می توانید با استفاده از قطره های هوا مرجع و کسب درآمد کنید.

برای افزایش جوایز خود از حساب های جعلی یا ربات ها استفاده نکنید. به طور جدی ، اکثر پروژه ها امنیت خود را در طول سالهای گذشته افزایش داده اند ، بنابراین شما بیشتر خطر ممنوعیت ICO را دارید و در این صورت صفر سکه دریافت خواهید کرد.
3. بازی کنید و درآمد کسب کنید

کنجکاو هستید که چگونه این کار می کند؟ می توانید بازی کنید و شروع به کسب ارز رمزپایه کنید.

با ظهور dApps (برنامه های غیرمتمرکز) و برنامه های blockchain ، شاهد بازی های بیشتری هستیم که مایل به دادن سکه برای جذب کاربران هستند.

همه آنها رمز اصلی خود را به کاربران آن اهدا نمی کنند. برخی از آنها در واقع فرصتی برای کسب BTC به شما می دهند.

یک مثال برنامه Swissborg است که در آن شما یک بازی پیش بینی قیمت بیت کوین را انجام می دهید. آنها 500 هزار دلار در BTC به مجموعه قیمت اختصاص دادند. هرچه در پیش بینی قیمت بیت کوین بهتر باشید ، درآمد بیشتری خواهید داشت. چه کسی می داند ، شما ممکن است پس از انجام این بازی به یک معامله گر حرفه ای رمزنگاری تبدیل شوید.

روش بدی برای کسب درآمد با قطره های هوا نیست ، درست است؟
4. یاد بگیرید و کسب کنید
با جمع آوری سکه های رایگان در مورد رمزنگاری اطلاعات کسب کنید
با جمع آوری سکه های رایگان در مورد رمزنگاری اطلاعات کسب کنید

چندین پروژه بلاکچین در آموزش جهان و آماده سازی آن برای پذیرش گسترده متمرکز شده اند. این روزها در حال تبدیل شدن به یک روند محبوب تر است ، زیرا بسیاری از شرکت های تازه تأسیس بودجه با اعضای جامعه تحصیل نکرده به پایان می رسند. اخیراً Coinbase و Stellar با هم همکاری کرده اند تا در مورد XLM به شما بیاموزند ، در نتیجه هنگام کسب اطلاعات از آن حقوق می گیرید.

برای ثبت نام و تماشای چند فیلم به راحتی می توانید تا 50 دلار از XLM درآمد کسب کنید.
5. کیف پول های رمزنگاری ایجاد کنید و نشانه بگیرید

کیف پول های رمزنگاری مشابه ICO ، IEO و STO نیاز به ایجاد جامعه خود و ایجاد آگاهی از نام تجاری دارند. در سال 2018 ما به ایجاد انجمن BRD کمک کردیم که اکنون بیش از 500 هزار بار بارگیری دارند. در این حالت ، هر کاربر هنگام نصب کیف پول جدید ، یک ایردراپ رایگان دریافت می کند.

امروز شاهد قطره های مشابه کیف پول مانند Guarda و Magnum هستیم. تا آنجا که می توانید کیف پول ایجاد کنید و شروع به جمع آوری سکه های رایگان کنید. چه کسی می داند ، ممکن است مورد دلخواه خود را برای ذخیره رمزهای خود پیدا کنید.
6. شکار پاداش در مبادلات

تعجب ، تعجب ، مبادلات به شما مجانی پول می دهد تا کاربران را به خود جلب کند. اکثر مبادلات از قطره های هوایی به عنوان راهی برای بازاریابی در لیست های جدید سکه استفاده می کنند. تعدادی از آنها برای ثبت نام در حساب خود پول واقعی پرداخت می کنند.

Coinbase در صورت ایجاد یک حساب جدید 10 دلار به شما می دهد ، آنها حتی به معرفی کننده نیز پاداش می دهند. به طور خلاصه ، اگر امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید ، airdrop نیز دریافت خواهیم کرد. این عالی است؟

ما به شما توصیه می کنیم برای استفاده بهینه از تمام پاداش ها و برنامه های ارجاعی که ارائه می دهند ، در بیشترین مبادلات ممکن یک حساب کاربری ایجاد کنید.
7. قطره های هوای نگهدارنده

اولین هدایای ذکر شده در ایردراپ ، بایت بال بود. این پروژه به مدت 11 ماه مستقیم GBYTE را به هرکسی که هر ماه بیت کوین را در ماه کامل نگه داشت ، اهدا کرد. همانطور که از این موضوع می فهمید ، برای دریافت GBYTE نیاز به داشتن BTC دارید. از آن ها به عنوان قطره های نگهدارنده هوا یاد می شود.

در تابستان سال 2017 ، 30 سکه برتر ، نشانه های OMG را به تمام کیف پول هایی که تعادل ETH داشتند ، ریخت.

همانطور که می بینید ، ارزش آن را دارد که برخی از فروشگاه های سکه خود را ذخیره کنید

d در کیف پول های خود. به عبارت دیگر ، این ممکن است ساده ترین راه برای کسب درآمد با قطره های هوا باشد.
8. سکه های خود را چنگال بزنید

شما 1 سکه دارید و اکنون دو سکه دارید. چطور اتفاق افتاد؟

    هارد فورک (یا گاهی هاردفورک) ، همانطور که به فناوری بلاکچین مربوط می شود ، یک تغییر اساسی در پروتکل است که باعث می شود بلوک ها / تراکنش های نامعتبر قبلی معتبر باشد (یا بالعکس). برای این کار لازم است که همه گره ها یا کاربران به آخرین نسخه نرم افزار پروتکل ارتقا پیدا کنند.

مشهورترین هارد فورک Bitcoin Cash است. در اول آگوست 2017 ، جامعه بیت کوین به اندازه بلوک ها تقسیم شد. یک هارد فورک ایجاد شد که بخشی از کارگران معدن ، جامعه و بازرگانان به "سریعتر" کلمه کلیدی BCH منتقل شدند. این امر باعث شد تا هر مالک BTC 1 BCH دریافت کند. در اوج قیمت 4300 دلار برای هر سکه BCH بد نیست.
سخنان پایانی Airdrop Alert
هشدار Airdrop
هشدار Airdrop - هرگز رمز عبور airdrop را از دست ندهید!

امیدوارم اکنون ایده ای در مورد نحوه کسب درآمد با قطره های هوا داشته باشید. آسان است و سرگرم کننده است که این پروژه ها را بشناسید و سکه های آنها را دریافت کنید.

شروع به جمع آوری سکه های رایگان کنید و از خانه یا هرجایی که هستید درآمد کسب کنید. ممکن است برخی از جواهرات رایگان پنهان را پیدا کنید.

AirdropAlert.com از سال 2017 تبلیغات ایردراپ را ارائه می دهد. این اولین پلتفرمی است که تمام اطلاعات مربوط به airdrops رمزنگاری را در یک بازار جمع آوری می کند.

امروزه ، مشاغل به طور مداوم در تلاشند تا محصولات یا روندهای بزرگ بعدی را کشف کنند. یکی از راه هایی که می توانند از رقبای خود جلو بیایند این است که سیستم عامل های خود را با هرچه بیشتر کاربران می توانند رشد دهند تا از بازار خود اطلاعات کسب کنند. در حالی که قبل از شروع ICO مجبور بودند هزینه های زیادی را صرف بازاریابی کنند. با airdrops ارز رمزنگاری شده ، پاداش می تواند مستقیماً به حساب کاربران برود.

برای تازه واردان دنیای بلاکچین ، خود را با پایگاه دانش ما آموزش دهید. شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در کیف پول ، صرافی ها ، شرایط بلاکچین و سکه ها پیدا خواهید کرد.

بنابراین اگر می خواهید کمی درآمد اضافی بدست آورید یا فقط وقت کمی برای صرف وقت دارید ، چرا امروز در AirdropAlert.com ثبت نام نمی کنید؟

 

منبع : ایردراپ چیست ؟ کسب درآمد از ایردراپ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 1,026
  • بازدید کلی : 4,876