loading...
کپسول خرید
امین بازدید : 134 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

کسب درآمد با AirDrop یکی از جدیدترین راه های کسب درآمد آنلاین است. با AirDrop و به طور کلی کسب درآمد کنید ، کسب درآمد با ارزهای دیجیتال یکی از جالب ترین راه های کسب درآمد آنلاین است. ممکن است بارها نام AirDrop را از دوستان خود در شبکه های اجتماعی

امین بازدید : 71 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (0)

خواه دانشجو باشید که روی پایان نامه خود کار می کند ، هم کارمندی که برای رسیدن به یک ضرب الاجل عجله دارد یا یک بازیگر مشتاق برای امتحان یک بازی جدید ، استفاده از یک لپ تاپ خوب زندگی شما را بسیار آسان می کند. در حالی که تبلت ها و تلفن های همراه به گزینه های محبوب برای کار ، معاشرت و حتی بازی تبدیل شده اند ، اما هنوز چیزی کاملاً مشابه داشتن لپ تاپ وجود ندارد. با لپ تاپ می توانید از صفحه کلید واقعی برای تایپ جملات استفاده کنید. با یک لپ تاپ ، صفحه نمایش شما بزرگتر است - بهتر است این گزارش یا بازی را از آن مشاهده کنید. و با یک لپ تاپ ، می توانید از مزایای یک رایانه رومیزی ، به علاوه یک علاقه نسبتاً مهم برخوردار شوید: قابل حمل است.

امین بازدید : 271 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (0)

مهمترین عاملی که باید در هنگام انتخاب کفش های مخصوص دویدن جستجو شود چیست؟ آیا در واقع به کفش دویدن نیاز دارید؟ چقدر هزینه می کنید و کدام مارک بهترین است؟ در این ویدئو ، ما می خواهیم به همه این س questionsالات و موارد دیگر پاسخ دهیم.

امین بازدید : 106 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (0)

تلویزیون بخشی از ساختار ایران است و تلویزیون جدید شما می تواند بهترین دوست خانواده شما برای سالهای آینده باشد. بنابراین نه - این مانند خرید اجاق گاز توستر نیست - شما می خواهید این مسئله را درست انجام دهید ، و این همان چیزی است که در راهنمای خرید تلویزیون 2018 وجود دارد. به هر حال ، قبل از اینکه هزاران ساعت به تماشای آن بنشینید ، می خواهید چند مورد را برای انتخاب آن اختصاص دهید.

امین بازدید : 113 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

ایردراپ چیست آیا تابحال از خود س askedال کرده اید ، چگونه می توانم از طریق کسب درآمد از ایردراپ درآمد کسب کنم؟ تو تنها نیستی. هزاران نفر در سراسر جهان همین را متعجب کرده اند. در نتیجه ، این دهانه های هوایی رایگان در ده ها وب سایت airdrop تبلیغ می شوند ، آیا می توانید درآمد پایدار ایردراپ برای کار در خانه ایجاد کنید؟

ما در مورد کمی پول اضافی صحبت نمی کنیم. نه ، ما در حال بحث در مورد امکان کسب درآمد با قطره های هوا هستیم.

از قبل با چندین روش مختلف می توانید با بیت کوین درآمد کسب کنید. هدایای رایگان موسوم به airdrops در رمزنگاری دسته بندی متفاوتی است.

اکنون که ما را پیدا کردید ، بیایید راه های استفاده از این قطب های پول توکن را بیان کنیم و شروع کنیم!
ایردراپ خود را در ایردراپ لیست کنید
1. با جمع آوری همه آنها با قطره های هوایی درآمد کسب کنید

Gotta catch all! به اندازه کافی آسان است؟ اشتباه! چندین وب سایت ایردراپ در آنجا وجود دارد ارز دیجیتال رایگان که به تبلیغ قطرات هوایی جعلی ، مشکوک یا کلاهبرداری می پردازند. مراقب باشید که به کدام سایت ها مراجعه می کنید تا درآمد خود را با استفاده از قطره های هوایی شروع کنید. شما نمی خواهید نشانه های گرانبهایی را که جمع آوری کرده اید از دست دهید.

در ایردراپ ، ما هر پروژه را برای شما تأیید می کنیم. از این طریق نگران نباشید که به چه افرادی می توانید در صنعت بلاکچین اعتماد کنید ، ما همه کارها را برای شما انجام می دهیم. ما را اشتباه نگیرید ، شما هنوز هم باید کمی کار انجام دهید ، اما به دلیل یافتن پول آنلاین رایگان با این بخشهای توزیع ، این کار بسیار نزدیک است.

تمام هدایای رایگان سکه تأیید شده را با راهنماهای گام به گام واضح در مورد چگونگی پیوستن به مجانی های توکن در وب سایت ما پیدا کنید.
2. با استفاده از قطره های مرجع درآمد کسب کنید

یکی از بهترین استراتژی های رشد برای شرکت های نوپا ایجاد سیستم های ارجاع است. اگر پاداش آن را دریافت کنند ، مردم بسیار مایلند دوستان و خانواده خود را به محصولی که دوست دارند دعوت کنند.

ارجاع افراد به قطب های هوایی اولین راهی بود که Airdrop Alert برای کسب درآمد شروع کرد. اول از همه ما بیت کوین کسب نکردیم ، اما در عین حال توکن هایی را جمع آوری کردیم که بعداً ارزشمند شدند. ما در واقع 4 نکته در انتظار شما هستیم که می توانید با استفاده از قطره های هوا مرجع و کسب درآمد کنید.

برای افزایش جوایز خود از حساب های جعلی یا ربات ها استفاده نکنید. به طور جدی ، اکثر پروژه ها امنیت خود را در طول سالهای گذشته افزایش داده اند ، بنابراین شما بیشتر خطر ممنوعیت ICO را دارید و در این صورت صفر سکه دریافت خواهید کرد.
3. بازی کنید و درآمد کسب کنید

کنجکاو هستید که چگونه این کار می کند؟ می توانید بازی کنید و شروع به کسب ارز رمزپایه کنید.

با ظهور dApps (برنامه های غیرمتمرکز) و برنامه های blockchain ، شاهد بازی های بیشتری هستیم که مایل به دادن سکه برای جذب کاربران هستند.

همه آنها رمز اصلی خود را به کاربران آن اهدا نمی کنند. برخی از آنها در واقع فرصتی برای کسب BTC به شما می دهند.

یک مثال برنامه Swissborg است که در آن شما یک بازی پیش بینی قیمت بیت کوین را انجام می دهید. آنها 500 هزار دلار در BTC به مجموعه قیمت اختصاص دادند. هرچه در پیش بینی قیمت بیت کوین بهتر باشید ، درآمد بیشتری خواهید داشت. چه کسی می داند ، شما ممکن است پس از انجام این بازی به یک معامله گر حرفه ای رمزنگاری تبدیل شوید.

روش بدی برای کسب درآمد با قطره های هوا نیست ، درست است؟
4. یاد بگیرید و کسب کنید
با جمع آوری سکه های رایگان در مورد رمزنگاری اطلاعات کسب کنید
با جمع آوری سکه های رایگان در مورد رمزنگاری اطلاعات کسب کنید

چندین پروژه بلاکچین در آموزش جهان و آماده سازی آن برای پذیرش گسترده متمرکز شده اند. این روزها در حال تبدیل شدن به یک روند محبوب تر است ، زیرا بسیاری از شرکت های تازه تأسیس بودجه با اعضای جامعه تحصیل نکرده به پایان می رسند. اخیراً Coinbase و Stellar با هم همکاری کرده اند تا در مورد XLM به شما بیاموزند ، در نتیجه هنگام کسب اطلاعات از آن حقوق می گیرید.

برای ثبت نام و تماشای چند فیلم به راحتی می توانید تا 50 دلار از XLM درآمد کسب کنید.
5. کیف پول های رمزنگاری ایجاد کنید و نشانه بگیرید

کیف پول های رمزنگاری مشابه ICO ، IEO و STO نیاز به ایجاد جامعه خود و ایجاد آگاهی از نام تجاری دارند. در سال 2018 ما به ایجاد انجمن BRD کمک کردیم که اکنون بیش از 500 هزار بار بارگیری دارند. در این حالت ، هر کاربر هنگام نصب کیف پول جدید ، یک ایردراپ رایگان دریافت می کند.

امروز شاهد قطره های مشابه کیف پول مانند Guarda و Magnum هستیم. تا آنجا که می توانید کیف پول ایجاد کنید و شروع به جمع آوری سکه های رایگان کنید. چه کسی می داند ، ممکن است مورد دلخواه خود را برای ذخیره رمزهای خود پیدا کنید.
6. شکار پاداش در مبادلات

تعجب ، تعجب ، مبادلات به شما مجانی پول می دهد تا کاربران را به خود جلب کند. اکثر مبادلات از قطره های هوایی به عنوان راهی برای بازاریابی در لیست های جدید سکه استفاده می کنند. تعدادی از آنها برای ثبت نام در حساب خود پول واقعی پرداخت می کنند.

Coinbase در صورت ایجاد یک حساب جدید 10 دلار به شما می دهد ، آنها حتی به معرفی کننده نیز پاداش می دهند. به طور خلاصه ، اگر امروز یک حساب کاربری ایجاد کنید ، airdrop نیز دریافت خواهیم کرد. این عالی است؟

ما به شما توصیه می کنیم برای استفاده بهینه از تمام پاداش ها و برنامه های ارجاعی که ارائه می دهند ، در بیشترین مبادلات ممکن یک حساب کاربری ایجاد کنید.
7. قطره های هوای نگهدارنده

اولین هدایای ذکر شده در ایردراپ ، بایت بال بود. این پروژه به مدت 11 ماه مستقیم GBYTE را به هرکسی که هر ماه بیت کوین را در ماه کامل نگه داشت ، اهدا کرد. همانطور که از این موضوع می فهمید ، برای دریافت GBYTE نیاز به داشتن BTC دارید. از آن ها به عنوان قطره های نگهدارنده هوا یاد می شود.

در تابستان سال 2017 ، 30 سکه برتر ، نشانه های OMG را به تمام کیف پول هایی که تعادل ETH داشتند ، ریخت.

همانطور که می بینید ، ارزش آن را دارد که برخی از فروشگاه های سکه خود را ذخیره کنید

d در کیف پول های خود. به عبارت دیگر ، این ممکن است ساده ترین راه برای کسب درآمد با قطره های هوا باشد.
8. سکه های خود را چنگال بزنید

شما 1 سکه دارید و اکنون دو سکه دارید. چطور اتفاق افتاد؟

    هارد فورک (یا گاهی هاردفورک) ، همانطور که به فناوری بلاکچین مربوط می شود ، یک تغییر اساسی در پروتکل است که باعث می شود بلوک ها / تراکنش های نامعتبر قبلی معتبر باشد (یا بالعکس). برای این کار لازم است که همه گره ها یا کاربران به آخرین نسخه نرم افزار پروتکل ارتقا پیدا کنند.

مشهورترین هارد فورک Bitcoin Cash است. در اول آگوست 2017 ، جامعه بیت کوین به اندازه بلوک ها تقسیم شد. یک هارد فورک ایجاد شد که بخشی از کارگران معدن ، جامعه و بازرگانان به "سریعتر" کلمه کلیدی BCH منتقل شدند. این امر باعث شد تا هر مالک BTC 1 BCH دریافت کند. در اوج قیمت 4300 دلار برای هر سکه BCH بد نیست.
سخنان پایانی Airdrop Alert
هشدار Airdrop
هشدار Airdrop - هرگز رمز عبور airdrop را از دست ندهید!

امیدوارم اکنون ایده ای در مورد نحوه کسب درآمد با قطره های هوا داشته باشید. آسان است و سرگرم کننده است که این پروژه ها را بشناسید و سکه های آنها را دریافت کنید.

شروع به جمع آوری سکه های رایگان کنید و از خانه یا هرجایی که هستید درآمد کسب کنید. ممکن است برخی از جواهرات رایگان پنهان را پیدا کنید.

AirdropAlert.com از سال 2017 تبلیغات ایردراپ را ارائه می دهد. این اولین پلتفرمی است که تمام اطلاعات مربوط به airdrops رمزنگاری را در یک بازار جمع آوری می کند.

امروزه ، مشاغل به طور مداوم در تلاشند تا محصولات یا روندهای بزرگ بعدی را کشف کنند. یکی از راه هایی که می توانند از رقبای خود جلو بیایند این است که سیستم عامل های خود را با هرچه بیشتر کاربران می توانند رشد دهند تا از بازار خود اطلاعات کسب کنند. در حالی که قبل از شروع ICO مجبور بودند هزینه های زیادی را صرف بازاریابی کنند. با airdrops ارز رمزنگاری شده ، پاداش می تواند مستقیماً به حساب کاربران برود.

برای تازه واردان دنیای بلاکچین ، خود را با پایگاه دانش ما آموزش دهید. شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در کیف پول ، صرافی ها ، شرایط بلاکچین و سکه ها پیدا خواهید کرد.

بنابراین اگر می خواهید کمی درآمد اضافی بدست آورید یا فقط وقت کمی برای صرف وقت دارید ، چرا امروز در AirdropAlert.com ثبت نام نمی کنید؟

 

منبع : ایردراپ چیست ؟ کسب درآمد از ایردراپ

امین بازدید : 138 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

دیجی کالا همانطور که می دانید یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ایران و بلکه جهان است. دیجی کالا در سال هزار و سیصد و هشتاد و چهار یا پنج توسط دو برادر به نامه های حمید محمدی و سعید محمدی در تهران و تنها با پنج نفر کارمند و کارگر تاسیس شد. دیجی کالا در ابتدای تاسیسش تا چند سال فروش خوبی نداشت و تا مرز ورشستگی رسید.

امین بازدید : 51 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

کد تخفیف دیجی کالا یا کوپن تخفیف دیجی کالا که اکثرا مشتریان پروپا قرص دیجی کالا از آن خبر دارند یکی از بهترین کد های تخفیف در بین فروشگاه های اینترنتی در ایران است.

شاید برایتان جالب باشد تا سرگذشتی از دیجی کالا را برایتان بگویم. دیجی کالا یکی از اولین فروشگاه های اینترتی در ایران است و توسط دو برادر دو قلو به نام های حمید و سعید محمدی در سال

امین بازدید : 60 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

کد تخفیف دیجی کالا و جدیدترین کد های تخفیف دیجی کالا فکر می کنید تاکنون نام دیجی کالا ، بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران را شنیده اید؟ از زمان راه اندازی وب سایت فروشگاه بیش از ده سال می گذرد. دیجی کالا از سال 1983 شروع به کار کرد و فقط با 5 کارمند کار خود را شروع کرد. می توان این فروشگاه را به عنوان یکی از اولین فروشگاه های آنلاین که شروع به استفاده از نمادهای الکترونیکی (Inmad) کرده است ، تبلیغ کرد. البته دیجی کالا هرگز رشد خود را متوقف نکرد و سپس فروشگاه خود را گسترش داد. دیجی کالا که زمانی تنها فروشنده کالا بود ، اکنون با معرفی ویژگی های جدید به یک بستر

امین بازدید : 143 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

کد تخفیف دیجی کالا را چگونه به دست بیاوریم.

کدهای تخفیف ، که گاهی کوپن تخفیف نامیده می شود ، تخفیف تبلیغاتی ارائه شده در فروشگاه های آنلاین و در طول دوره تبلیغ. فروشگاه های خدمات ویژه (کوپن برای مراکز) کد ویژه ای را در اختیار مشتریان علاقه مند قرار می دهند که تحت وب سایت وب سایت قابل دسترسی است. با تشکر از این ، شما می توانید تا ده درصد از قیمت نهایی را پس انداز کنید یا تحویل رایگان یا رایگان دریافت کنید.
استفاده از کد تخفیف رایگان است

بزرگترین مزیت کدهای تخفیف این است که آنها به صورت رایگان در اختیار مشتریان بالقوه قرار می گیرند. همه خدمات جاسوسی کد از شما در دسترس است ، در این نوع پیشنهاد مشترک شوید - در هر زمان قادر خواهید بود کد مناسب کد جستجوی خود را پیدا کنید. صید کجاست؟ همانطور که در زیر می خوانید ، در هر صفحه معامله هیچ نتیجه ای وجود ندارد.
چه چیزی نصیبت می شود؟

امین بازدید : 46 دوشنبه 10 آذر 1399 نظرات (0)

بهترین قلم نوری

بنابراین ، شما قلم های تبلیغاتی خریداری می کنید اما صدها گزینه وجود دارد. چگونه در مورد انواع قلم ها و ویژگی های آن تحقیق می کنید تا بتوانید از خرید خود اطمینان داشته راهنمای خرید قلم نوری باشید؟ ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. بیایید با در نظر گرفتن گیرندگان خود شروع کنیم. چه قلم هایی برای آنها بهترین خواهد بود؟ آیا برای نوشتن یا روزنامه نگاری به قلم نیاز دارند؟ آیا آنها قلم ها را برای امضای چک ، اسناد و کتاب ها می خواهند؟ آیا آنها خودکارهای یکبار مصرف یا قلم های دارای چند وظیفه را ترجیح می دهند؟

برای پرسش "بهترین قلم کدام است؟" پاسخهای "نوشتن" زیادی وجود دارد. اما دسته های قلم های موجود در بازار ممکن است به اندازه کافی به شما بگویند. چگونگی نوشتن قلم می تواند مانند آنچه قلم برای آن مهم تر است ، مهم باشد.

نوع قلم ها

وقتی نوبت به سفارش قلم های سفارشی برای کارمندان ، مشتریان یا افراد احتمالی می رسد ، دسته های مختلفی از قلم ها در بازار موجود است. هر نسخه در جوهر و رابطه نوک قلم با جوهر متفاوت است. انواع محبوب قلم شامل:
قلم غلتک

قلم غلتک

این خودکارهای مورد نظر به دلیل مکانیسم نوشتن توپ توپ و ترکیب جوهر ، از کیفیت نوشتاری مشخص و مثبتی برخوردار هستند

    با استفاده از جوهر مایع ، احساس روان و روان تری ایجاد می کند
    با خط ضخیم تر از توپ می نویسد
    به طور معمول قابل تعویض هستند
    مدت زمان خشک شدن جوهر بیشتر است و می تواند از طریق کاغذ لکه دار یا خونریزی کند
    در صورت عدم وجود نشت ، نشت خواهد کرد

تمام قلم های غلتکی ما را بخرید
قلم های ژله ای

قلم های ژله ای

با توجه به فرمول جوهر ، اسکریپت های واضح تر از نمونه های گلوله ای خود را ایجاد می کنید ، رنگ های زنده و مقاومت در برابر آب بدنبال ژل می گردند.

    از یک جوهر ویسکوزیته کم برای تجربه نوشتن صاف استفاده می کند
    جوهر دارای غلظت بالایی از رنگدانه برای رنگهای زنده است
    به طور معمول قابل تعویض هستند
    جوهر می تواند روی کاغذ با کیفیت پایین خونریزی یا پر کند

تمام قلم های ژل ما را بخرید
قلم های توپ

قلم های توپ

جوهر بر روی یک گلوله فلزی در نقطه قلم توپ توزیع می شود ، در نتیجه یک دستگاه نوشتاری قابل اعتماد بدون نشت است.

    با استفاده از جوهر با ویسکوزیته بالا ، زمان خشک شدن سریعتر و بدون لکه گیری را فراهم می کند (این ویژگی به ویژه برای نویسندگان چپ دست بسیار مفید است)
    به دلیل ضخامت جوهر ، حتی در حالت بسته نشده نیز خشک می شود
    در مدل های قابل تعویض و یکبار مصرف موجود است
    برای جریان جوهر به نیروی جاذبه متکی است - بیشترین تأثیر را در سطوح افقی دارد
    با کشیدن نوک توپ روی کاغذ ، به نیروی بیشتری برای تولید جوهر نیاز دارد
    جوک "پرش" هنگام نوشتن ممکن است رخ دهد زیرا فرمول جوهر حتی می تواند جریان جوهر را مهار کند

تمام قلم های ما را بخرید
نشانگرها

نشانگرها

این مارکر از یک منبع جوهر موجود که از طریق یک نوک نرم و فشرده تحویل می شود ، یک قلم همه کاره است که می تواند روی سطوح مختلفی مانند شیشه ، پلاستیک ، چوب ، فلز و سنگ بنویسد.

    جوهر از طریق الیاف متخلخل و فشرده شده تشکیل شده از نوک توزیع می شود
    جوهر به طور کلی در برابر مالش و آب مقاوم است
    قابل شارژ نیست

همه نشانگرهای ما را بخرید
قلم هایلایتر

برجسته ها

این برجسته برای پوشش مطالب نوشته شده موجود و در عین حال قابل خواندن گذاشتن ، برجسته همچنان به عنوان یک کالای اصلی آموزشی و تجاری شناخته می شود.

    با استفاده از جوهر با ویسکوزیته بالا ، زمان خشک شدن سریعتر و بدون لکه گیری را فراهم می کند (این ویژگی به ویژه برای نویسندگان چپ دست بسیار مفید است)
    توزیع جوهر مشابه توزیع نشانگر
    به طور کلی در رنگ های نئون تولید می شود تا نوشتن روی متن چاپ شده امکان پذیر باشد
    قابل شارژ نیست


 






امین بازدید : 45 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

قبل از خرید پاوربانک مناسب  - معروف به شارژر باتری قابل حمل - از نظر ظرفیت mAh ذکر شده روی باتری تلفن هوشمند یا مشخصات موجود در دفترچه راهنمای تلفن همراه (در مورد باتری های غیر قابل جابجایی) بررسی کنید. به عنوان مثال ، اگر دستگاه شما ظرفیت باتری 2000 میلی آمپر ساعت دارد ، یک پاوربانک با حداقل 2500 میلی آمپر ساعت خریداری کنید. اگر یک مدل 4500 میلی آمپری خریداری کرده اید ، به این معنی است که می توانید تلفن 2000 میلی آمپری خود را حداقل دو بار شارژ کنید. در هر صورت بالاترین ظرفیتی را که بودجه شما اجازه می دهد انتخاب کنید.

همچنین "قرعه کشی فعلی" را بررسی کنید. تلفن های قدیمی بیش از 1 آمپر برای شارژ باتری خود ترسیم نمی کنند. با این حال ، گوشی ها و تبلت های جدیدتر به جریان ورودی 2.1 آمپر نیاز دارند. پلاگین اصلی تلفن همراه خود را برای جزئیات مربوط به قرعه کشی فعلی بررسی کنید. در صورت امکان ، یک پاوربانک با دو پورت USB - 1A و 2.1A خریداری کنید. به یاد داشته باشید: وقتی نوبت به شارژ شدن اسباب های شما می رسد ، قرعه کشی فعلی از ظرفیت بیشتر است.

اساساً ، به نوع سلولها - یون لیتیوم یا پلیمر لیتیوم - استفاده شده در پاوربانک توجه کنید. Li-ion ارزان است و به راحتی در دسترس است. از طرف دیگر سلولهای Li-poly گران ترند ، اما تراکم بار دوبرابر واحد وزن را فراهم می کنند.

اطمینان حاصل کنید که از یک مارک مشهور خرید می کنید. پاوربانک های یون لیتیوم با کیفیت پایین نه تنها عملکرد را تحت تأثیر قرار می دهند ، بلکه یک خطر بالقوه هستند. در بسیاری از مواقع ، بسته های باتری ارزان قیمت - از نوع موجود در خیابان ها - ظرفیت صحیح میلی آمپر یا میزان جریان مناسب را لیست نمی کنند. این باتری ها همچنین می توانند به دلیل گرم شدن بیش از حد شارژ منفجر شوند. برای بهبود ایمنی و عملکرد ، مدلی بخرید که دارای حفاظت در برابر ولتاژ بیش از حد (OVP) ، حفاظت بیش از حد شارژ (OCP) و محافظت در برابر درجه حرارت بیش از حد (OTP) باشد که از دوام آن در برابر جهش جریان و بیش از حد گرم شدن در هنگام شارژ و تخلیه اطمینان حاصل کند.

آیا می توانید این موارد را در نظر بگیرید ...

* پاور بانک من (999 روپیه): 10400mAh شیر نر؛ 2.1A (و 1A از طریق USB) ؛ OVP ، OCP و OTP

* Adata PV110 (2450 روپیه): 10400mAh؛ یون لیتیوم ؛ 1A و 2.1A ؛ OVP ، OCP و OTP

* شارژ Portronics 2 (2،900 روپیه): 12000mAh یون لیتیوم ؛ 1A و 2.1A ؛ OVP ، OCP و OTP


اگر به دنبال چیزی بیش از یک پاوربانک ساده هستید ، می توانید این موارد را در نظر بگیرید ...


* Adata DashDrive Air AE400 (4500 روپیه): این دستگاه به همراه یک باتری 5000 میلی آمپری برای شارژ مجدد دستگاه های شما ارائه می شود. علاوه بر این ، می تواند به شبکه های بی سیم موجود متصل شود و اتصال پل اینترنت را برای حداکثر 10 دستگاه دیگر ایجاد کند. همچنین یک پورت USB دریافت می کنید که ورودی آن را از درایوهای قلم و هارد دیسک ها می گیرد ، همچنین یک اسلات کارت MicroSD به شما امکان می دهد این فضای ذخیره سازی را به صورت بی سیم به اشتراک بگذارید.

* JBL Charge (6500 روپیه): این بلندگوی بلوتوث است که دارای مدت زمان پخش 12 ساعته و فرکانس 150 20000 هرتز است. چرا در اینجا ذکر شده است؟ باتری لیتیوم یونی 6000 میلی آمپری آن همچنین می تواند تلفن های هوشمند شما را از طریق پورت USB شارژ کند.

امین بازدید : 48 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

امروزه تلفن های همراه ، لپ تاپ ها و سایر وسایل الکترونیکی ابزار مهمی برای کارهای روزمره ما هستند. ما چه به خاطر کار ، اوقات فراغت و چه به عنوان بخشی از زندگی اجتماعی ما باید دائماً به هم متصل شویم.

متأسفانه ، باتری های این دستگاه ها غالباً به اندازه مورد نظر ما استقلال ندارند. چه کسی خاموش شدن تلفن همراه را در بدترین زمان ممکن ندیده است؟ یکی از راه های انجام این کار داشتن باتری خارجی است که به ما امکان می دهد دستگاه های خود را در هر زمان و هر مکان شارژ کنیم.
حقایق کلیدی

 

امین بازدید : 48 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

اگر تا به حال با تلفن هوشمند خود در زمان ناخواسته یا در یک سفر طولانی تخلیه شده اید ، احتمالاً یاد خرید یک باتری خارجی افتاده اید.

صرفه جویی در وقت فکری طولانی و طولانی وقت خود را انجام دهید: من خرید پاور بانک یک لیست برتر برای شما جمع آوری کرده ام که به شما کمک می کند در عرض 2 دقیقه بهترین پاور بانک را برای خود پیدا کنید.

در حالی که تلفن های هوشمند ما بیشتر و بیشتر می دانند و ما هرچه بیشتر از آنها استفاده می کنیم ، ظرفیت و فناوری باتری های موجود در آنها بسیار کند رشد می کند.

این امر منجر به این می شود که ما باید تلفن های همراه خود را هر 1-2 روز حتی با استفاده متوسط ​​، به شارژر متصل کنیم. بنابراین ، خرید یک باتری خارجی امری بدیهی است. البته این پاوربانک ها نه تنها برای تلفن ها ، بلکه برای لپ تاپ ها و تبلت ها نیز قابل استفاده هستند.

من هر دو ابزار ارزان و گران قیمت را انتخاب کرده ام تا همه بتوانند بهترین پاوربانک را برای خود پیدا کنند. بعد از لیست ، به همراه یک راهنمای خرید ، کد مورد علاقه whoitemasszam.hu را پیدا خواهید کرد ، با کمک آن تمام اطلاعات لازم در مورد باتری های خارجی را می دانید ، که انتخاب شما را آسان تر می کند.

امین بازدید : 47 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

باتری دیگر باتری خارجی شما تمام نمی شود در این مقاهل قصد داریم بهترین پاور بانک را به شما معرفی کنیم.

در پایان روز ، آیا تلفن هوشمند شما هنوز ضعیف است و دیگر امکان شارژ مجدد را ندارید؟ آیا شما وحشت زده اید که به موبایل شما امتیاز داده نمی شود؟ یا فکر می کنید به دلیل صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی لپ تاپ ، می توانید از پس پروژه جدید خود برآیید؟ با این حال ، باتری ثانویه برای شما مناسب است. حتی اگر آیفون یا رایانه شخصی خود را شارژ کنید ، می توانید باتری همه دستگاه ها را با یک پورت USB دوباره پر کنید. مراقب باشید ، این فقط خرید هر مورد نیست. با استفاده از این راهنما ، باتری خارجی مناسب برای نشان های خود پیدا خواهید کرد.
با توجه به دستگاه ، یک پاوربانک انتخاب کنید
برای تلفن هوشمند

به طور معمول ، باتری گوشی های هوشمند بسته به مارک تجاری بین 1000 تا 3000 میلی آمپر ساعت است. برای شارژ کامل تلفن همراه (iPhone 4 / 4s / 5 / 5s / 5c / 6) ، می توانید باتری خارجی 2500 میلی آمپری را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که در برخی از تلفن ها (آیفون 6 پلاس ، گلکسی اس 5 / اس 6 و نکسوس 5) می توانید از باتری تا 2800 میلی آمپر ساعت استفاده کنید.

آیا می خواهید تلفن همراه خود را هنگام اردو زدن یا جایی که چندین روز در آن سازمان یافته است ، درجه یک بیشتری پیدا کنید؟ بنابراین استات ، یک باتری خارجی با ظرفیت 4400 تا 5200 میلی آمپر ساعت.
برای تبلت

قدرت تبلت ها در نسل. سلولهای آخرین نسل ، قابل مصرف تر. با این حال ، به طور کلی ، ظرفیت آنها بین 3000 تا 10،000 میلی آمپر است. ما همچنین توصیه می کنیم که از شارژر باتری با ظرفیت 10،000 یا 20000 میلی آمپر ساعت برای شارژ دستگاه خود در انتگرال یکپارچه استفاده کنید اما بسته به مدل چندین بار.
برای رایانه های شخصی

آیا می خواهید یک یا دو رایانه شخصی دیگر رایانه خود را شارژ کنید؟ به دنبال یک پاوربانک 20،000mAh بروید. با این حال ، اگر رایانه شما از انرژی زیادی استفاده می کند یا می توانید به سرعت شارژر را روشن کنید ، آنها یک Powerbank با ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت را ترجیح می دهند. لطفا توجه داشته باشید که ولتاژ (ولتاژ) باتری کامپیوتر شما و سلول اسمی باتری باید یکسان باشند. علاوه بر این ، دامنه (جریان) باتری تا جایی کاهش می یابد که باتری خارجی خطر ایجاد ولتاژ یا شارژ کندتر را ایجاد کند. صرف نظر از آنچه در شارژر رایانه شخصی شما ذکر شده است. همچنین با توجه به قطر ، سازگاری اتصالات قابل حمل باتری را با رایانه خود بررسی کنید.
برای چندین دستگاه همزمان

آیا می خواهید چندین روز اجاره کنید یا کمپ بزنید و وسیله ای برای جستجوی همه تجهیزات بیرون یا خارج ندارید؟ امتیاز باتری خارجی با ظرفیت زیاد ، از 10،000 تا 50،000 میلی آمپر ساعت و چندین پورت USB. در واقع ، این به نقاط قوت شما بستگی دارد و قدرت دستگاه های شما را افزایش می دهد. لطفا توجه داشته باشید که باتری تلفن هوشمند 50000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژر همراه شما قابل شارژ است. کمتر معمول است ، همچنین یک عمر باتری قابل حمل ، بسیار کاربردی ، خورشیدی وجود دارد.
باتری دوم را انتخاب کنید ، انتخاب ظرفیت های مختلف

همچنین می توانید شارژر قابل حمل خود را با توجه به ظرفیت آن انتخاب کنید. ظرفیت اسمی هر باتری تا 50000 میلی آمپر ساعت است. علاوه بر این ، پاوربانک از ظرفیت بالایی به علاوه ذخیره انرژی برخوردار است و می تواند چندین دستگاه را همزمان با حداقل دو پورت USB یا مجموعه ای از هارد دیسک ها شارژ کند. اطمینان حاصل کنید که باتری خارجی پس از جمع شدن تمام انرژی ، اما همزمان برای تخلیه ، تخلیه نشده است. همچنین در منطقه ای با انرژی زیاد. بر این اساس ، از یک پاوربانک با ظرفیت بیشتر از سلول باتری یا دستگاه های شارژ استفاده کنید.
باتری عشایری بستگی به زمان شارژ دارد

مدت زمان شارژدهی باتری قابل حمل شما به مدل و ظرفیت آن بستگی دارد ، اما این بازدید معمولاً حدود 6-2 ساعت طول می کشد. برای شارژ شارژر باتری خارجی ، توان ورودی 5 ولت / 1 آمپر است. قدرت ذخیره سازی پاوربانک شما را بهینه می کند و استفاده از آداپتور برق متناوب را ترجیح می دهد. در حقیقت ، اگر باتری شما تمام شود ، یک باتری کوچی روی پورت USB خود دارید ، هماهنگ کننده شارژ در حالت استراحت است ، اما رایانه شخصی شما 0.5A را تأمین نمی کند.

دوام شارژ مجدد تجهیزات در فضای باز یا خارجی با چندین فاکتور: قدرت لوازم جانبی ، کیفیت و نوع خروجی باتری خارجی. شارژر قابل حمل شما دو نوع خروجی دارد:

• 5V / 1A: برای شارژ تلفن همراه و اتصال دستگاه های دیگر ،
• 5V / 2A: برای شارژ رایانه لوحی خود.

شدت پورت USB در آمپر (1A یا 2A) اندازه گیری می شود و یک عامل تعیین کننده برای سرعت شارژ است. اگر از تقویت کننده برجسته استفاده کنید ، سریعتر شارژ می شود. توجه ، اطلاعات مربوط به نبرد را بررسی کنید

https://sites.google.com/view/buying-powerbank/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C

امین بازدید : 47 چهارشنبه 28 آبان 1399 نظرات (0)

یافتن بهترین هدفون متناسب با سبک و عادات شنیداری معرفی بهترین هدفون  شما ممکن است دشوار باشد - مخصوصاً وقتی مدل های بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد.

بهترین هدفون شامل همه موارد از هدفون های بی سیم واقعی است که سیم را کاملا قطع می کنند تا هدفون های غوطه وری برای حذف نویز که جهان را مسدود می کنند - و همه چیز در این بین.

آنچه که در بهترین هدفون های سال 2020 مشترک است ، ارائه راحتی ، طراحی زیبا ، بالاترین کیفیت صدا و طیف وسیعی از ویژگی های خارق العاده از جمله دستیارهای صوتی داخلی و اتصال بی سیم است.
کدام سبک هدفون برای شما بهتر است؟

راهنمای جامع TechRadar برای بهترین هدفونی که می توانید امروز بخرید را بررسی کنید:

- بهترین هدفون


- بهترین هدفون بالای گوش.

- بهترین هدفون ها

- بهترین هدفون بی سیم

- بهترین هدفون های بی سیم واقعی

- بهترین هدفون های بی سیم

- بهترین هدفون های حذف کننده نویز

- بهترین هدفون شنا

- بهترین هدفون در حال اجرا

- بهترین هدفون سونی

- بهترین هدفون Bose

- بهترین هدفون Audio-Technica

یک هدفون عالی برای هر کسی که پادکست را دوست دارد ، به کتابهای صوتی یا دوستداران موسیقی گوش می دهد که کیفیت صدای برتر را نسبت به هر چیز دیگری اولویت دارند ، ضروری است. خبر خوب این است که گزینه های زیادی وجود دارد. می توانید هدفونی را پیدا کنید که متناسب با شما باشد چه به دنبال کیفیت صدای صوتی صوتی باشید و چه هدفون های مقرون به صرفه برای کار کردن.

و به زودی انتخاب بیشتری در راه است. شایعات مربوط به اولین هدفون بالای گوش اپل ، AirPods Pro 2 و AirPods 3 ماه هاست که مورد توجه قرار گرفته اند - و ما اطلاعات بیشتری را در مورد اولین هدفون Sonos نیز می شنویم.

با انتخاب گزینه های بسیار ، تصمیم گیری صحیح در خرید می تواند مشکل باشد. به همین دلیل ماموریت ما این است که شما را با بهترین هدفون برای نیازهای خود (و بودجه خود) جلب کنیم.

همچنین یک برنده کلی جدید نیز وجود دارد - Sony WH-1000XM4 XM3s را غصب کرده است تا به لطف ادامه صدای عالی ، به علاوه انبوهی از ویژگی های جالب جدید از جمله افزایش صدا ، لغو انعطاف پذیر صدا ، و صحبت کنید تا گپ بزنید.

ما شما را تشویق می کنیم که به همه هدفون های ذکر شده در TechRadar نگاه کنید. اما اگر عجله دارید و فقط می خواهید بهترین هدفونی را که پول شما در حال حاضر می تواند پیدا کند پیدا کنید ، بهترین گزینه های مربوط به هر دسته زیر را بررسی کنید.

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری چطور؟

بهترین هدفون 2020: Sony WH-1000XM4

هدفونی که همه کار را انجام می دهد

طراحی صوتی: بسته | وزن: 8.95 اونس | طول کابل: 3.94 فوت | پاسخ فرکانس: 4 هرتز تا 40 کیلوهرتز | رانندگان: 1.57 اینچ | نوع درایور: از نوع گنبدی | حساسیت: 104.5 دسی بل | امپدانس: 47 اهم | عمر باتری: 30 ساعت | برد بی سیم: 30 متر (98 فوت) | NFC: بله

Sony WH-1000XM4 قابلیت حذف صدا و کیفیت صدای شگفت انگیز عالی را در طراحی سبک و راحت ارائه می دهد.

Sony WH-1000XM3 ، اگرچه تفاوت چندانی با نسخه های قبلی ندارند ، اما تعدادی از ویژگی های جدید از جمله جفت شدن چند نقطه ، ارتقاaling سطح بالا DSEE ، آگاهی از مکالمه و پخش خودکار / مکث با استفاده از یک سنسور داخلی همه به WH- کمک می کند 1000XM4 عنوان بهترین هدفون در سال 2020 را ادعا می کند.

با هر معیار ممکن ، Sony WH-1000XM4 یک جفت هدفون بی سیم برای حذف نویز است. آنها دقیقاً همان چیزی را که قول می دهند ارائه می دهند و به لطف لغو استثنایی صدا و پشتیبانی از رمزگذار پیشرفته ، برخی از آنها را تحویل می دهند.

علاوه بر تنظیمات ذکر شده در بالا ، Sony WH-1000XM4 از قالب 360 Reality Audio سونی پشتیبانی می کند که امکان پخش صدا بر روی هدفون استریو به علاوه کدک LDAC را فراهم می کند که می تواند بیت ریت تا 990 کیلوبیت بر ثانیه را ارسال کند. نکته تأسف برانگیز این است که دیگر از aptX یا aptX HD پشتیبانی نمی کند ، بنابراین مسافت پیموده شده پشتیبانی از Hi-Res Audio شما ممکن است متفاوت باشد.

علیرغم اینکه توسط XM4s غصب شده است ، Sony WH-1000XM3 هنوز قابل تأمل است - و احتمالاً اکنون با عرضه مدل جدید تخفیف داده می شود.

تقویت کننده ها

دامنه تقویت کننده های هدفون از 99 دلار تا 5000 دلار است. (بدون شک برونو مریخ 5K دارد.) چرا شما یکی می خواهید: یک آمپ هدفون خوب باعث افزایش عملکرد هدفون در چند درجه می شود ، از "سلام ، این بهتر به نظر می رسد" تا "واو ، تیلور سویفت خیلی بهتر از آن است که فکر می کردم " نحوه کار: از جمله موارد دیگر ، آمپ هدفون به اطلاعات دیجیتالی سطح پایین که اغلب هنگام ضبط دفن می شوند ، دسترسی پیدا می کند. نتیجه: وضوح بیشتر ، دامنه دینامیکی بزرگتر و جزئیات خارق العاده.

استفاده از آمپ هدفون به راحتی به صورت 1 ، 2 ، 3 است. 1) آمپر هدفون را به برق متصل کنید. 2) آمپ هدفون را با سیم پچ مناسب به دستگاه خود متصل کنید. اکثر آمپرها با سیم پچ های مختلف ارائه می شوند ، فقط موردی را که با دستگاه شما کار می کند انتخاب کنید ، اعم از تلفن ، رایانه لوحی ، گیرنده و غیره. 3) هدفون را به آمپ هدفون جدید وصل کنید. انجام شده.
DAC ها

DAC = مبدل دیجیتال به آنالوگ. موسیقی دیجیتال در قالب یک فایل MP3 به شدت فشرده شده و در نتیجه فاقد جزئیات و پویایی بخشی از ضبط آنالوگ اصلی است. اما یک DAC آن پرونده دیجیتال را دوباره به یک پرونده آنالوگ تبدیل می کند ... و آن پرونده آنالوگ بسیار نزدیک به ضبط اصلی استودیو است. اگرچه هر دستگاه پخش موسیقی دیجیتال از قبل دارای DAC است ، یک DAC جداگانه و بهتر فایلهای موسیقی شما را با وفاداری بیشتری تبدیل می کند. نتیجه: صدای بهتر ، غنی تر ، تمیزتر ، دقیق تر. (A DAC برای کار کردن به آمپ هدفون نیاز دارد ، اگرچه بیشتر مواردی که پیدا خواهید کرد نیز آمپر هستند).

DAC بین دستگاه شما زندگی می کند - هر آنچه که روی آن موسیقی گوش می دهید (تلفن هوشمند ، رایانه لوحی ، دستگاه پخش mp3 و غیره) - و هدفون شما. یک سیم DAC شما را به دستگاه وصل می کند و سیم دیگر هدفون را به DAC متصل می کند. شما در عرض چند ثانیه بلند می شوید و می دوید.

کابل ها و پایه ها

بسیاری از هدفون های بالای گوش برای محافظت در برابر گرد و غبار ، آلودگی و آسیب دیدگی ، دارای قاب های مخصوص خود هستند. اما اگر مرتباً به آنها گوش می دهید و می خواهید آنها را به رخ دیگران بکشید ، پایه هدفون گزینه مناسبی برای نمایش وسایل شماست. در مواردی که شما نیاز به ارتقا کابل هدفون یا لیوان گوش خود دارید ، برخی از مارک ها قطعات تعویض را می فروشند تا هدفون های شما مانند جدید باشد.
نوع موسیقی چطور؟

چه هدفونی برای گوش دادن به موسیقی progressive rock بهترین عملکرد را دارد؟ موسیقی کلاسیک معاصر چطور؟

در پایان روز ، اولویت هدفون کاملاً ذهنی است. برخی ممکن است کمی باس بیشتر را ترجیح دهند ، حتی اگر آنها فقط به کارهای کلاسیک باروک گوش می دهند ، در حالی که شخص دیگری واقعا به صدای خواننده در هیپ هاپ اهمیت می دهد. توصیه ما: این چیزی نیست که شما نگران آن باشید. و اگر در حال خرید یک هدفون برتر هستید (فکر کنید 600 دلار +) ، می توانید مطمئن باشید که هر جزئیات کمی با وضوح بکر ارائه می شود.
چرا چنین اختلاف زیادی در قیمت ها وجود دارد؟

یک هدفون رده بالا ، هر چیزی را در محدوده 1K تا 5K دلار می گویند ، با استفاده از بهترین مواد ساخته شده است ، و بیشتر اوقات ، مونتاژ ، کالیبره و آزمایش دستی است. (هدفون های کمتر از 1K دلار معمولاً روبات ساخته می شوند ، مانند اکثر اتومبیل ها ، دارای برخی مونتاژ دستی).

به عنوان مثال ، گوشهای هدفون Focal’s Utopia با چرم پوست بره ایتالیایی روی فوم حافظه با چگالی بالا پیچیده شده است. یوغ کاملاً متعادل است ، از الیاف کربن ، همچنین چرم پیچیده شده و واقعاً راحت است. در داخل ، درایورهای اسپیکر بریلیوم خالص ، و خیلی فنی نیستیم: یک پاسخ فرکانسی از مبدل Focal که از 5 هرتز تا بیش از 50 کیلوهرتز است - بدون هیچ گونه فیلتر متقاطع یا غیرفعال - که بسیار شگفت آور است و بسیار مناسب است حتی سیم مخصوص آن است و به طور خاص برای احترام و نگهداری سیگنال اصلی صوتی با محافظ مخصوص انتخاب شده است تا از تداخل محافظت کند.

در انتهای پایین ، اگر می توانید بدون رانندگان پوست بره ایتالیایی و بریلیوم خالص زندگی کنید ، هنوز هم می توانید با هزینه کمتر صدای دیدنی و جذاب دریافت کنید. (و BTW ، در World Wide Stereo ، اگر فکر نکنیم چیزی بخاطر کیفیت صدای پایین یا کیفیت ساخت آن ارزش دارد - ما آن را حمل نمی کنیم.)
گارانتی چطور؟

هنگام خرید از نمایندگی مجاز ، هدفون جدید شما با ضمانت کامل سازنده ارائه می شود. علاوه بر این ، با یک فروشنده مجاز ، علاوه بر پشتیبانی از تولید کننده ، از فروشنده پشتیبانی تلفنی و ایمیل دریافت می کنید.
هنوز مطمئن نیستید؟

مشکلی نیست ما اینجا هستیم ، و این همان کاری است که هر روز انجام می دهیم.

در استریوی جهانی ، ما با دقت تمام مارک ها و مدل های هدفون خود را بررسی می کنیم تا مجبور نشوید ، و سابقه 40 ساله نزدیک به سابقه کامل و رتبه بندی شماره 2 خدمات مشتری از USA Today همه چیز را می گوید. هدفون جدید شما یک سرمایه گذاری است ، آنها را از یک فروشنده معتبر با سابقه عالی خریداری کنید و شما به عنوان طلا خوب هستید.

و اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام هدفون برای شما مناسب است ، یا اگر سوالی دارید که ما به آن پاسخ نداده ایم یا وضعیت منحصر به فردی دارید - در انتخاب تلفن صحبت نکنید و با ما صحبت کنید. جدی ، ما برای کمک به مشتریان در انتخاب های عالی ، هر بودجه و شرایطی ، زندگی می کنیم. روشی که ما آن را می بینیم: وقتی کار شما را درست انجام می دهیم ، چه اکنون ، سال دیگر یا حتی سال ها پس از فروش ، شما باز خواهید گشت. و احتمالاً بیش از یک بار. در نهایت ، ما هستیم

بهترین هدفون های داخل گوش: 1 هدفون بیشتر در گوش درایور سه گانه بیشتر

جستجوی شما برای هدفون های با صدای عالی و با ارزش در اینجا به پایان می رسد

طراحی صوتی: بسته | وزن: N / A | طول کابل: N / A | پاسخ فرکانس: 20-40،000Hz | رانندگان: N / A | نوع درایور: دینامیک | حساسیت: 99 دسی بل / مگاوات | امپدانس: 32 اهم | عمر باتری: N / A | دامنه بی سیم: N / A | NFC: N / A

پس از چند هفته گذراندن با هر دو هدفون گوشي 1MORE Triple Driver ، ما از ارزش زيادي كه آنها نشان مي دهند از بين رفتيم - به همين دليل آنها بهترين هدفون براي کساني هستند كه گوش هاي سيمي را دوست دارند.

با پرداخت 100 دلار / 100 پوند (حدود 168 دلار استرالیا) ، دشوار است که یک جفت هدفون با صدای بهتر و خوش ساخت تر از درایورهای سه گانه 1MORE در نظر بگیریم. (گفته شد ، اگر فقط کمی تصفیه اضافی و مواد لوکس می خواهید ، 1MORE Quad Drivers هنوز با دو برابر قیمت معامله می کنید).

بسیار کم است که ما می توانیم به خاطر Triple Drivers مقصر باشیم. مطمئناً ، ریموت داخلی کمی ارزان قیمت احساس می شود ، اما این بیش از کیفیت صدای شاداب ارائه شده توسط این گوشواره مجلل است.

با توجه به قیمت ، انجام بهتر از هدفون های گوش درایور Triple Driver 1MORE غیرممکن است.

 

 

امین بازدید : 60 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)
 
 
 
بهترین هدفون:
راهنمای خرید توسط سالواتوره آرانزولا خرید یک هدفون همیشه آسان نیست ، برعکس ، اگر قصد خرید مدل های باکیفیت و عالی پیشرفته را دارید ، روش انتخاب مدل مناسب برای نیازهای شما بسیار پیچیده است.  به اصطلاح صوتی صوتی ، یا کاربرانی بسیار سخت گیر که بیشترین تقاضا را از "سیستم" خود دارند ، اگر قبلاً آن را در مغازه یا اتاق های آزمایش امتحان نکرده و از آن قدردانی نکرده اند ، هیچ قطعه ای از زنجیره صوتی را خریداری نمی کنند. همین کار را می توان با هدفون نیز انجام داد ، و ترکیب های کاملا گران قیمت و مورد پسند وجود دارد. مراجعه به فروشگاه برای استفاده از هدفون یا تلاش برای انتخاب بهترین مدل آنلاین بدون نیاز به حداقل مهارت های اولیه ، می تواند ناامید کننده باشد. اما نترس ، زیرا در این صفحه من توضیح خواهم داد که برای شناختن یک خرید هدفون با کیفیت از یک جفت ارزان ، چه مقدار باید بدانید.
امین بازدید : 49 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

 اصول هدفون

        راهنمای خرید هدفون
        انواع هدفون
        میکروفن درون خطی چیست؟
        تعیین راحتی و تناسب
        اندازه گیری سر و صدا
        باز در مقابل بازگشت بسته
    بهترین هدفون براساس نوع
        بهترین برای لغو صدا
        بهترین هدفون گوش
        بهترین هدفون پشت باز
        بهترین هدفون پشت بسته
        بهترین هدفون بالای گوش
        بهترین هدفون باس
    بهترین هدفون توسط مارک
        بهترین هدفون JBL
        بهترین هدفون سونی
        بهترین هدفون صوتی-فنیکا
        بهترین هدفون Beats
        بهترین هدفون Bose
        بهترین هدفون AKG
        بهترین هدفون Plantronics
        بهترین هدفون سنهایزر
        بهترین هدفون Skullcandy
    بهترین هدفون با قیمت
        بهترین هدفون با قیمت زیر 50 دلار
        بهترین هدفون با قیمت کمتر از 100 دلار
        بهترین هدفون با قیمت زیر 200 دلار
    بهترین هدفون از سبک زندگی
        بهترین هدفون برای دوستداران موسیقی
        بهترین هدفون DJ
        بهترین هدفون برای خواب
        بهترین هدفون برای بازی
        بهترین هدفون برای کودکان
        بهترین هدفون برای مخلوط کردن
    بررسی هدفون
        لغو سر و صدا TaoTronics TT-EP01
        هدفون سطح مایکروسافت
        Senso ActivBuds بی سیم
        Jaybird X4 Wireless Sport
        AUKEY بی سیم
        لغو سر و صدا Bose 700
        Bose SoundSport بی سیم
        Jabra Elite 65t
        Sennheiser HD1 رایگان
        Sennheiser HD 650
        سنهایزر PXC 550
        Sony MDR-RF995RK
        سونی WH-1000XM3
        سونی WH-XB900N
        نبض Bose Soundsport

خواه طرفدار موسیقی ، پادکست باشید  راهنمای خرید هدفون یا به سادگی دوست دارید با «دستیار Google» صحبت کنید ، یک هدفون عالی می تواند تجربه گوش دادن به همه را دگرگون کند. تنها مشکل این است که تعداد زیادی هدفون مختلف وجود دارد و همه آنها چیزی کمی متفاوت برای ارائه دارند.

بنابراین هنگام خرید یک هدفون جدید چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ خوب ، برای مبتدیان ، شما می خواهید در مورد عامل کلی شکل فکر کنید. فاکتورهای اصلی هدفون های داخل گوش ، گوش و گوش بیش از حد هستند - و همه آنها قابلیت حمل و نقل مختلف را دارند. در مرحله بعدی ، می خواهید طراحی هدفون را در نظر بگیرید. ما در اینجا درباره ظاهر صحبت نمی کنیم - اگرچه ممکن است برای شما نیز مهم باشد. در عوض ، طراحی یک جفت هدفون به پشت باز یا بسته بودن آن اشاره دارد و تفاوت در تجربه گوش دادن می تواند بسیار زیاد باشد. همچنین می خواهید سیم یا بی سیم بودن آنها را در نظر بگیرید و اگر ویژگی های دیگری دارند - مانند پشتیبانی دستیار دیجیتال.

نام تجاری نیز می تواند مهم باشد. در حالی که نام های Sennheiser ، Shure ، JBL ، Bose و Audio Technica اغلب برخی از خانواده های معروف در صنعت صوتی محسوب می شوند ، مارک های کمتر شناخته شده ای مانند Jaybird ، Libratone و Soul می توانند چیزهای زیادی برای ارائه داشته باشند. هنوز هم ، گرچه قیمت ارزان تری دارند اما شما می خواهید هنگام خرید هدفون از شرکتی که سابقه واقعی در این فضا ندارید ، بسیار مراقب باشید. به هر حال ، اغلب دلیلی وجود دارد که به مارک های معروف اعتماد بیشتری می کند.

با در نظر گرفتن متغیرهای بسیار ، تشخیص اینکه کدام هدفون برای شما مناسب است دشوار است. به همین دلیل ما این راهنما را تهیه کرده ایم.
فاکتور فرم: سبک شما چیست؟

اولین چیزی که باید هنگام خرید یک هدفون جدید به آن فکر کنید ، فاکتور شکل آن است. به طور کلی ، سه عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود - داخل گوش ، روی گوش و روی گوش.
هدفون های داخل گوش برای قابلیت حمل بسیار مناسب هستند

هدفون های داخل گوش ممکن است عملکرد بدی داشته باشند ، اما واقعیت این است که هدفون های قابل حمل در بازار هستند ، بنابراین اگر به دنبال چیزی برای حرکت هستید (می توانید آنها را به راحتی جمع کنید و در آنها ذخیره کنید جیب شما) ، این ممکن است بهترین شرط بندی شما باشد. همانطور که از نام آن مشخص است ، هدفون های داخل گوش در گوش شما قرار می گیرند. بعضی از آنها روی گوش خارجی شما ، بخصوص روی بخشی از گوش خارجی به نام "ضد ترخم" قرار می گیرند. برخی دیگر کمی عمیق تر به مجرای گوش رانده می شوند ، که به آنها کمک می کند تا در محل خود بمانند (ایده آل برای استفاده در هنگام ورزش یا سایر فعالیت های سخت).

قابلیت حمل یک چیز است ، اما راحتی چیز دیگری است. در حالی که بدون شک هدفون بالای گوش راحت ترین و راحت ترین هدفون موجود است ، هدفون داخل گوش کمترین هدف را دارد. برخی از جفت ها حتی می توانند به غضروف گوش شما آسیب برسانند - اگرچه این موارد بسیار نادر هستند و معمولاً فقط در صورتی خوشحال می شوند که بیش از حد از هدفون های داخل گوش خود استفاده کنید. به طور کلی ، اکثر مردم به احساس هدفون داخل گوش عادت می کنند ، اما اگر یک جفت هدفون جدید بخرید استفاده از آن ممکن است چند روز طول بکشد

 

https://virgool.io/@m_209975/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-xo3lxmp2ojej

 
امین بازدید : 36 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

چند بار به مرکز خرید رفته اید منبع این مقاهل در این سایت است و از برخی موارد صرف نظر کرده اید؟ من می توانم شهادت دهم که هنگام خرید شخصاً از برخی موارد مهم چشم پوشی کرده ام. انسانها فراموشی می کنند و از این رو بیشتر اوقات همه چیزهایی را که کسی قصد داشت بخرد ، به خاطر نمی آورند. این به طور خاص در مواردی است که شما برای خرید چند کالا به سوپرمارکت می روید. چندین بار دیگر وجود دارد که شما به سختی می توانید بهترین فروشگاه منطقه خود را برای اقلام مورد نظر خود پیدا کنید. اگرچه ممکن است جزئیات واضحی از آنچه می خواهید داشته باشید ، بدون داشتن اطلاعات کامل ، احتمالاً کالاهای نامناسب را تهیه می کنید یا حتی محصولات گران قیمت را خریداری می کنید در حالی که گزینه های ارزان تری وجود دارد.


چرا به راهنمای خرید نیاز دارید؟


امروز چندین چالش اقتصادی وجود دارد که به نظر نمی رسد فردا پایان یابد. این بدان معناست که امروزه بسیار سخت است که نسبت به خرید انتقادی و مراقب باشید ، به ویژه هنگامی که آنلاین خرید می کنید. فرقی نمی کند که یک تکه صابون باشد یا یک جفت جوراب ، شما باید در مورد بازار و افزایش موضوعاتی که ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارد اطلاعاتی داشته باشید.


در قرن بیست و یکم ، جایی برای خریدهای تکان دهنده وجود ندارد ، مگر اینکه مخزنی برای خریدهای اضطراری داشته باشید. معنی این امر این است که قبل از ورود به بازار باید کمی وقت بگذارید. راهنمای خرید برای کمک به شما در جهت پیگیری آنچه که خریداری می کنید و آنچه نباید در سبد خرید خود داشته باشید ، بسیار مهم است. اگر در حال خرید ساعت مچی خوبی در marina panerai luminor marina هستید ، قبل از هر چیز باید قبل از خرید نهایی ، تمام جزئیات مربوط به ساعت را داشته باشید.


مزایای داشتن راهنمای خرید را می توان به سه قسمت تقسیم کرد. در این مرحله از زمان ، ما قصد داریم سه بخش از مزایای راهنمای خرید را مورد بحث قرار دهیم.


راهنمای خرید به شما کمک می کند احساس کنید در حال تصمیم گیری آگاهانه از سوی مصرف کننده هستید


این اولین مزیتی است که شما می خواهید از راهنمای خرید دریافت کنید. تا زمانی که تمام اطلاعات لازم در این مورد را در اختیار داشته باشید ، همیشه تصمیمات آگاهانه مصرف کننده خواهید گرفت. معنی این امر این است که یک راهنمای خرید به عنوان نقشه ای به شما کمک می کند تا در کل روند حرکت کنید. با راهنمای خرید ، دستی در این دنیای پیچیده مصرف کننده دارید.


هر زمان که می خواهید مخلوط کن خود را جایگزین کنید ، باید به دنبال آنلاین بهترین مخلوط کن ها برای مخلوط کردن یخ یا هر هدف دیگر باشید. این راهنما شما را در بین بهترین ماشین هایی که در بازار موجود هستند جابجا می کند. همچنین برخی از بررسی های مشتریان قبلی ارائه می شود که قصد دارند در این راه به شما کمک کنند. اگر می خواهید یک اجاق گاز جایگزین اجاق گاز قدیمی خود شود ، یک راهنمای خرید تمام اطلاعات مربوط به آنچه را که باید جستجو می کنید و ویژگی هایی که باید برای آن انتخاب کنید ، در اختیار شما قرار می دهد. در این راهنما ممکن است برخی از نکاتی وجود داشته باشد که باید هنگام بررسی به آنها توجه کنید.


راهنمای خرید به شما اجازه می دهد تا بدانید که برای خرید اقلام خاص کجا بروید


چند بار می خواستید یک ساعت مسافرتی خوب بخرید اما نمی دانید برای بهترین محصولات به کجا مراجعه کنید؟ با یک راهنمای خرید ، تمام اطلاعات در مورد بهترین سایت های فروش آن محصول خاص را بدست می آورید. معنی این امر این است که شما باید در ادامه مطلب مطالعه کنید تا مطمئن شوید تمام اطلاعات مربوط به بهترین سایت ها را با توجه به کیفیت محصولاتی که می فروشند ، قیمت و بررسی ها در اختیار دارید.


بیشتر راهنمای خرید موجود در بازار به شما کمک می کند اطلاعات کاملی در مورد بهترین سایت ها برای خدمات خاص کسب کنید. در مورد یافتن بهترین فروشگاه های محلی برای محصولات خاص ، همیشه بهتر است برخی از راهنمای خرید را بررسی کنید. اگر برای تعطیلات از کشور خاصی بازدید می کنید ، باید بهترین راهنماهای خرید را برای خدمات خاص به صورت محلی بررسی کنید. یک مثال خوب وقتی که شما به دنبال مرکز خرید مناسب پارچه و لوازم جانبی مردانه هستید. یک راهنمای خرید به شما کمک می کند تمام اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خاص را بدست آورید و برخی از بررسی ها را به شما ارائه می دهد تا بتوانید بدانید چه انتظاری دارید. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود که در غیر این صورت می توانید از مکانی به مکان دیگر به دنبال خدمات خاص بروید.


راهنمای خرید نیز به شما کمک می کند تا در بازار یا سایت گم نشوید. با تمام اطلاعاتی که در راهنمای خرید ارائه شده است. همچنین در هزینه و وقت شما صرفه جویی می شود که در غیر این صورت می توانید به دنبال فروشگاه یا مرکز خرید خاصی باشید که وجود ندارد. نکته خوب این است که بیشتر راهنماهای خرید در ورودی مراکز خرید موجود است ، به خصوص اگر این مرکز تجاری یک تجارت جدید در شهر باشد. در برخی موارد دیگر ، راهنماهای خرید را می توان بصورت رایگان بارگیری کرد ، خصوصاً اگرن آنلاین داشته باشد.


راهنمای خرید به شما کمک می کند تا از حواس پرتی خلاص شوید و روی مواردی که می خواهید بخرید تمرکز کنید


این یکی دیگر از مزایای بسیار تأثیرگذاری است که از راهنمای خرید دریافت می کنید. موارد مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آنچه خریداری می کنید حواس شما را پرت کرده و با آن دست و پنجه نرم کنید اما چیزی کاملا متفاوت. با راهنمای خرید ، از قیمت و مورد خاصی که دنبال آن هستید آگاهی دارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 1,116
  • بازدید کلی : 4,966