loading...
کپسول خرید
امین بازدید : 71 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (0)



هر فرد در مورد لپ تاپ ها نیازها و تنظیمات متفاوتی دارد. به عنوان مثال ، بازیکن نیازهای متفاوتی نسبت به نویسنده خواهد داشت. با داشتن تعداد بیشماری لپ تاپ در هر اندازه ، ویژگی و قیمت ، یافتن لپ تاپ مناسب می تواند یک چالش باشد. موارد بسیاری وجود دارد که باید در نظر گرفت. سخت است که بدانیم از کجا شروع کنیم هرچند نگران نباشید ، زیرا در این راهنمای خرید لپ تاپ به شما کمک خواهیم کرد تا در خرید لپ تاپ خود به چه مشخصات و ویژگی هایی توجه کنید. بله ، ما هر آنچه در مورد لپ تاپ بدانید را به شما ارائه خواهیم داد.


دل XPS13

دل XPS13
بهترین لپ تاپ برای اهداف عمومی

“XPS13 دل بهترین انتخاب است ، خواه بخواهید با لپ تاپ خود در حال حرکت کار کنید یا بتوانید در هر زمان و هر مکان بازی کنید.

اطلاعات بیشتر

مشخصات لپ تاپ:

    صفحه نمایش: 13.3 ″ 1080p (1920 × 1080 FHD) با صفحه نمایش WVA InfinityEdge
    نوع پردازنده: پردازنده Intel Core i7-8565U
    سرعت پردازنده: 1.8 گیگاهرتز
    حافظه: 16 گیگابایت RAM
    ذخیره سازی: 512 گیگابایت NVME SSD (درایو حالت جامد)
    سیستم عامل: سیستم عامل Windows 10 Pro

چه بخواهید لپ تاپ شما در حال حرکت باشد و چه در هر زمان و هر مکانی بازی کند ، Dell's XPS13 بهترین انتخاب شماست. با توجه به اینکه این بهترین معامله شرکت در زمینه لپ تاپ است ، این بهترین انتخاب است. این دستگاه زیبایی زیبایی مدرن دارد که از فناوری قدرتمندی بهره می برد. XPS13 توسط پردازنده 8th Gen Intel Core i7 (یا در برخی از نسخه های i5) تغذیه می شود که برای اجرای تقریباً هر برنامه یا برنامه ای کافی است. با این حال ، نه تنها این ، بلکه XPS13 همچنین سرانجام یکی از مهمترین مشکلات خط را حل کرد: قرار دادن وب کم. با استفاده از مدل جدید ، جابجایی وب کم به موقعیت جلو و مرکز ارائه می شود. این یکی از بزرگترین انتقاداتی است که خط لپ تاپ نسبت به مدلهای قبلی دریافت کرده است.

اما آیا برای دل خیلی دیر است؟ زیرا رقابت سالهاست که بیکار نمانده است. رقابت XPS13 گرفتار شد. و بازار اولترابوک به لپ تاپ های موتوری دیگری تبدیل شده است. با این حال ، Dell XPS13 با چند ویژگی مهم موقعیت خود را در بالا حفظ می کند.

امکان شخصی سازی

یکی از ویژگی های کلیدی که Dell XPS13 را امکان پذیر می کند ، توانایی انطباق آن با نیازهای فردی و پیکربندی های مختلف است. با نصب پردازنده چهار هسته ای 8th Gen Intel Core i7 می توانید آن را به همان اندازه که می خواهید قدرتمند کنید. با 16 گیگابایت رم می توانید عملکرد صاف تری داشته باشید. شما می توانید از بین گزینه های مختلف رنگ مسکن انتخاب کنید. یا می توانید صفحه نمایش 4K بسیار بحرانی را انتخاب کنید تا همه چیز ، از بازی ها گرفته تا فیلم ها را با وضوح فوق العاده 3840 x 2160 نشان دهد. انتخاب با شماست.

عمر باتری

یکی از ویژگی هایی که بسیاری از طرفداران دل می خواستند عمر باتری بیشتر بود. و دل آن را با XPS13 ارسال می کند. با تشکر از این ، باتری در نوع 4K تا 12 ساعت کار می کند. در نوع Full HD ، می تواند تا 21 ساعت کار کند. در حالی که 12 ساعت کار 4K چندان به نظر نمی رسد ، اما به نظر می رسد. زیرا صفحه نمایش 4K انرژی زیادی را مصرف می کند و 12 ساعت استفاده مداوم از آن بسیار چشمگیر است.

زیبایی شناسی و سایر ویژگی ها

مشکل نسخه قبلی XPS وب کم بحث برانگیزی است که مرکز آن بالای صفحه نبود. این مدل جدید سرانجام این اشکال را اصلاح می کند. صفحه کلید بسیار لمسی است و بسیار خوب پاسخ می دهد و صفحه لمسی نیز بسیار روان است. و پوسته ، دارای پوشش و پایه آلومینیوم آنودایز شده در ترکیب با فیبر کربن بافته شده روی صفحه ، یک انتخاب طراحی درخشان است.

قیمت

این شاید تنها ایراد احتمالی XPS13 باشد. بسته به ویژگی هایی که انتخاب می کنید ، قیمت یک لپ تاپ می تواند بین 1،149 تا 2479 یورو باشد.


اطلاعات بیشتر

Alienware Area-51m

Alienware Area-51m
بهترین لپ تاپ مخصوص بازی

"آنها بارها و بارها ثابت کرده اند که محصولاتشان در راه بازی کردن در هر مکان هستند."

اطلاعات بیشتر

مشخصات لپ تاپ:

    نمایشگر: 17.3 FHD
    نوع پردازنده: پردازنده Intel Core i9-9900K
    سرعت پردازنده: 3.6 گیگاهرتز
    GPU: NVIDIA GeForce RTX 2060
    حافظه: 32 گیگابایت RAM
    ذخیره سازی: 1 ترابایت SSDسیستم عامل: سیستم عامل Windows 10 Home

Alienware همیشه در زمینه بازی های رایانه های شخصی همراه ، علامت تجاری برتر است. آنها بارها و بارها ثابت کرده اند که هنگام بازی در هر جایی ، محصولاتشان درجه یک هستند. Area-51m نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بهترین فناوری موجود را در داخل یک کیف لپ تاپ به ارمغان می آورد.

چیزی کمتر از بهترین انتظار نداشته باشید ، به خصوص اینکه بازار بازی های نوت بوک این روزها تحت فشار زیادی است. رقبا در سمت چپ و راست برای جمع آوری تاج از Alienware بسیار سخت کار می کنند ، اما Area-51m این کار را دشوارتر می کند.

قدرت و گرافیک

شاید بارزترین ویژگی Area-51m قدرت بی نظیر لپ تاپ آن باشد. این بر خلاف روند لپ تاپ های ظریف و نازک است و یک مورد بزرگ را انتخاب کنید که تمام عضلات او را نگه دارد. حداقل دارای پردازنده Intel Core i9-9900K 3.6 گیگاهرتز ، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080 و رم 32 گیگابایتی DDR4 است. این ویژگی ها وقتی صحبت از بازی های رایانه ای می شود ، Area-51m را پادشاه تپه می کند.

به لطف چنین مشخصاتی ، لپ تاپ می تواند تقریباً همه بازی های مدرن AAA را به راحتی اجرا کند. حتی انواع کم قدرت مجهز به 16 گیگابایت DDR4 و GeForce RTX 2060 نیز می توانند به راحتی کار را به پایان برسانند. علاوه بر این ، همین سخت افزار Area-51m را به لپ تاپی مناسب برای کار با ویرایش عکس و فیلم ، مدل سازی سه بعدی و بسیاری از کارهای گرافیکی تبدیل کرده است.

با توجه به این قدرت پردازش ، Area-51m دارای دو پورت قدرت است. آره. دو ورودی برق برای یک بلوک قدرت 330W و یک بلوک قدرت 180W. می توانید فقط از 330W استفاده کنید و این باعث می شود لپ تاپ همچنان کار کند اما باتری شارژ نمی شود.

طراحی و زیبایی شناسی

درست مانند هر مورد PC یا کنسول مدرن ، Area-51m به همان اندازه که کار می کند به نظر می رسد. با این حال ، او با عناصر ساختاری تیز اغراق نمی کند. ظریف است ، به نظر تمیز می رسد و از همه مهمتر ، احساس یک نسل بسیار جدید است. در مورد زیبایی شناسی با صدای بلند جیغ نمی کشد و بیشتر به ابرخودرو شباهت دارد تا به یک وانت سنگین و سنگین.

و مانند یک ابرخودرو ، به محض بالا بردن کاپوت (یا در این حالت درب) شما نیز متحیر خواهید شد. نورپردازی RGB روی صفحه کلید ، صفحه لمسی ، آرم و دکمه های پاور نمایشی خیره کننده و سبک به شما می دهد که می توانید مطابق میل خود تنظیم کنید. این دو گزینه رنگی دارد ، Lunar Light یا Dark Side of the Moon ، که به ترتیب انواع سفید و سیاه هستند.

اما مواظب باش تمام این قدرت و عضله به معنای این است که Area-51m مانند یک جانور در رگها 8.54 پوند وزن دارد. بسیار عالی است ، بله ، اما هر اینچ دارای ویژگی هایی است که تجربه بازی شما در لپ تاپ را به بهترین تجربه ای تبدیل می کند.

قابلیت استفاده و سایر خصوصیات

یک لپ تاپ مخصوص بازی باید قادر به اداره انواع وسایل جانبی باشد. و Area-51m به لطف پورت های متعدد خود می تواند این کار را انجام دهد. 3 پورت USB 3.1 نوع A ، پورت Thunderbolt 3 ، Mini DisplayPort ، پورت HDMI ، پورت اترنت و تقویت کننده گرافیک Alienware. بله ، به لطف GPU های خارجی ، مساحت 51 متر می تواند حتی بیشتر تقویت شود. اوه ، و اجازه دهید هدفون و جک میکروفون را فراموش نکنیم.

صفحه کلید TactX یک صفحه کلید مکانیکی معمول با صدای بلند نیست که در اکثر لپ تاپ های مخصوص بازی یافت می شود. اما عملکردهای آن در اینجا متوقف نمی شود. به دلیل اندازه لپ تاپ ، صفحه کلید دارای یک صفحه کلید عددی کامل در کنار آن و همچنین کلیدهای ماکرو زیادی است. trackpad بسیار استاندارد است اما به عنوان یک لپ تاپ مخصوص بازی ، به هر حال احتمالاً از موس مخصوص بازی استفاده خواهید کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 1,133
  • بازدید کلی : 4,983